neděle 21. dubna 2013

Střípky z kuchyně

Hezký den!
Opět je tu čas na nějaké ty střípky (obrazně řečeno - naštěstí!) z kuchyně!
Výborná večeře a nebo lehký oběd - uzené tofu (můžete si představovat že je to třeba steak :D) a salát z okurky, kukuřice, a bílého jogurtu, plus trošku soli a pepře. Jednoduché jak facka, zdravé a extrémně rychlé. (brzo přidám článek o tofu, a taky o mých oblíbených lehkých večeřích :)
Pudingové lívanečky (polovina vaničky nízkotučného tvarohu, jeden vanilkový puding, dvě vejce ). To jsem si je jednou takhle dělala k večeři a byla nadšená, jak jsou zdravé, když tam není ani gram mouky. Mamka mě ale uklidnila, že tak slavné to není, když je tam puding plný škrobu, tedy samé sacharidy.. :D Jojo, i maminky mají občas pravdu :D Ale dobré byly moc!
A moje láska k avokádu stále trvá, dělám si (až moc často) z něj výbornou pomazánku - rozmačkané avokádo, lžíce lučiny nebo bílého jogurtu, sůl, pepř a citronová šťáva....k tomu kousek tmavého pečiva a zelenina...a výborný lehký oběd nebo větší svačina je na světě :)
A tohle už je pan Trhanec :D Jasně, trhance se mi dost často povedou neplánovaně, když chci mít krásné palačinky, tentokrát to ale bylo schválně. (opravdu!) Udělala jsem silnější palačinku z celozrnné mouky, na trošce oříškového oleje opekla nastrouhané jablko, přihodila natrhanou palačinku a chvíli opékala...pak už jsem jen přidala bílý jogurt a rozinky....a cpala se :D
(když tak vidím tu fotku, připomíná mi to spíš kousky kuřecího masa, achjo..:D)
A tohle už je výborný domácí celozrnný olivový chleba, co upekla má šikovná sestra :D Recept je stejný jako u tohoto rajčatového fešáka, jen tam jsou místo sušených rajčat olivy. Je neskutečně dobrý, a to mi normálně olivy vůbec nechutnají, ale takhle na jemno nakrájené v pečivu chutnají i takovému olivo-odpůrci, jako jsem já.
Krásné barevné těstoviny zvláštního tvaru z italského lídláckého týdne. S nejlepší omáčkou z mletého masa a protlaku od maminky :) A kopec parmezánu samozřejmě nesmí chybět. :D
A na závěr ještě skořicoví fešáci, které upekla opět moje šikovná sestra (achjo, teď si o sobě bude moc myslet..:D). Pár jich padlo za vlast včera ráno...

39 komentářů:

  1. Mně se tu líbí ze všech těch jídel snad úplně všechno! Zvlášť ty pudingové lívanečky, které brzo vyzkouším. A taky avokádová pomazánka, která mě láka! :)

    OdpovědětVymazat
  2. fuj, tofu, já si k tomu dám raději ten steak :D
    něco určitě zkusím, trhanec vypadá zajímavě, konečně vím, co s mými nepovedenými palačinkami :D (a že jich vždycky je!)
    a ty pudinkové placičky, no ještě že mám od ted až do října, kdy mi začíná škola, volno. budu se přežírat :D

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní střípky! A o tom větru mi povídej, jeste po včerejší noci.. bolí me hlava :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Uzený tofu jsem si teď zamilovala.. :-) A ty lívanečky vypadají parádně!:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Mmm, vypadá to všechno úžasně, máš skvělé fotografie a cit pro aranž :) ten pudink je zrádný - má skoro stejné hodnoty jako bílá mouka :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky! Můžu se zeptat, jaký oříškový olej používáš a kde ho kupuješ? Děkuji =) Přeji krásný den,
    Cali

    OdpovědětVymazat
  7. Uzené tofu je pro mě teď mnohem lepší a chutnější, jak steak, miluji ho! S tou maminou si mě pobavila! :-D Ta moje mi na všechna nezdravá jídla říká, jak je to zdravé a ať si dám, je těžké u ní na návštěvě odolávat a to bude mít za 2 týdny narozeniny, si tam asi dovezu své jídlo v krabičkách! :-D Ten chleba vypadá doopravdy velmi dobře, Tvá sestra je vážně moc šikovná! Krásný den, M.

    OdpovědětVymazat
  8. To je dobrot, všechno vypadá moc hezky a všechno bych s chutí snědla! Zaujal mě ale hlavně ten salát s okurky, kukuřice a jogurtu. Ten si asi udělám hned dneska! :) A taky ten chleba, zrovna zvažuju, že si taky upeču nějaký domácí :)

    OdpovědětVymazat
  9. No, mně teda nějakých 6 g sacharidů v pudinkovém prášku nepřijde zas taková hrůza. :))
    Ten chlebík vypadá perfektně. Sestře se povedl.
    A teda ten trhanec bych si dala hned. Mňamka. :P Musím ho vyzkoušet, protože jsem ho ještě neměla. :))

    OdpovědětVymazat
  10. mmm, to jsi mi zase dodala chuť na něco :) nejvíc mě zaujali skořicový fešáci, jelikož já doslova skořici miluji ! :)

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tu pomazánku z avokáda jsem zkusila udělat a bohužel letěla do záchodu. Vůbec mi to nechutná :-( no co už, ne každý musí být milovník avokáda (ale škoda, strašně jsem se těšila, až ho zkusím)
    Ten trhanec s jablkama určitě zkusím. Vypadá to mňamózně :) Není den, co bych nesnědla (červené, sladké) jablko a banán :-D

    OdpovědětVymazat
  12. ani sa neviem rozhodnuť čo vyzerá lepšie :D neskutočné jedlá! Tie cestoviny asi vedú, vyzerajú božsky :) a lievance sú vynikajúce tiež. Perfektná večera, ktorú si určite urobím tento týždeň :)

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, kukuřici mám moc ráda :). A ty těstoviny mají opravdu zajímavý tvar.. :)
    Střípky z mého života

    OdpovědětVymazat
  14. Mmmmm, super dobroty!:) Nejvíc se mi zamlouvá ten salát ze zeleniny a bílého jogurtu.. a to proto, že jsem lemra líná a je to jednoduché:D

    OdpovědětVymazat
  15. Markét takových ňamek zase :) tu tvojí avokádovou pomazánku plánuji brzy vyzkoušet a lívanečky určitě taky.

    OdpovědětVymazat
  16. Já zatím jen dělám doma jogurtové lívance, ale pudingové jsou ted na seznamu a to i avokádová pomazánka :)

    OdpovědětVymazat
  17. na tvé jídlo se člověk může koukat jedině s plným žaludkem, vážně! :D

    OdpovědětVymazat
  18. dala bych si... úplně všechno! :D
    a neměj strach, já taky nechcu běhat, když fouká. Aby mě ten vítr třeba neodnesl :D

    OdpovědětVymazat
  19. mnam mnam !!! u nás je to většinou tak, že radost z toho, že si mamka myslí, že uvařila něco zdravého, kazim já :D A já miluju olivy! takže ten chleba je jaak stvořený pro mě.. ted jsem na něj dostala šílenou chut.

    OdpovědětVymazat
  20. Neprodává se nějaký zdravější pudink?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten recept by se mi i tak hodil. :D

      Vymazat
  21. Mooc pěkné, jako vždy :) ten trhanec se mi náhodou moc líbí, musel být vynikající! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Krááása! Vždycky mi uděláš tak šílený chutě, že pak nevím co nakupovat dřív :D Momentálně jsem závislá na mozzarelle se sušenýma rajčatama o kterých jsi kdysi psala - já tu mánii mám teď :D

    OdpovědětVymazat
  23. Všechno vypadá tak krásně, jsi prostě šikovná, to se musí nechat! Jinak jsem se chtěla zeptat na to, jak běháš. Běžela jsi 20 min v kuse stejnou rychlostí, nebo střídáš sprint s pomalejším během? Chci taky chodit ven běhat (ehm, chce si to koupit hned teď boty :D), takže jsem docela zvědavá na svoje výsledky. Máš můj obdiv, že dokážeš běžet 40 minut :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tofu jsem dneska povečeřela i já. Uzené mi chutnalo s cherry rajčátky, okurkou, paprikou a bílým jogurtem se lžící hořčice. :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Jsi moje inspirace...musím taky začít běhat, třeba jen 20 min denně :)...zatím jsem byla jen 1X, ale zase jsem se dala na tennis :)...hezk fotky, šneci jsou roztomilí :p.

    OdpovědětVymazat
  26. Ešteže som práve večerala, inak by som si rozhrýzla monitor, tak dobre to všetko vypadá :) A s láskou k avokádu to mám podobne, práve som jedno zniesla zo sveta ♥

    OdpovědětVymazat
  27. Pane jo, koukám, že nám tu děláš parádní chutě! :))

    OdpovědětVymazat
  28. Woow! :) Všechno vypadá tak skvěle, chutně, ale zároveň zdravě!! :)
    Skvělý! Nicol :)http://nicolbeautyblogmaniac.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  29. mňaam ty lívanečky :) já měla včera na večeři s ovesnýma vločkama a taky si říkala jak jsou zdravy :D

    OdpovědětVymazat
  30. Hmmm, velmi lákavé střípky :-) Dala bych si všechno, všechno, všechno :-D Lívanečky jsem si dělala taky někdy minulý týden, ale čekala jsem od nich trochu víc, příště už si je asi neudělám, ale jako změna byly fajn :-) Taky nesnáším olivy, vždycky mi je někdo nutí a stejně to pokaždé končí tím, že je vyplivnu :-D

    OdpovědětVymazat
  31. Nikdo snad nedokáže o jídle psát jako ty :)
    U tých článků se vždycky tolik nasměju, líbí se mi, jak jsi upřímná a bereš to tak jak to je ( a neřešíš tu, že se po banánu tloustne! :D).

    OdpovědětVymazat
  32. Mňam, to jsou ale dobroty!:) Ten trhanec bych ráda zkusila:P
    Avokádo taky miluju♥

    OdpovědětVymazat
  33. Ježiši ty líívanečky, yummmy :D miluju ty tvé recepty, vždy překvapíš něčím novým prostě :) Jinak když vidím to uzené tofu tak zrovna dnes jsem si uzené poprvé udělala s kuskusem a byla jsem docela zklamaná z té chuti ... nějak mi vůbec nejelo :( To natural, česnekové miluju, ale tohle mi přišlo takové nějaké celkově bez chuti takové divné ... :(
    http://angellovely-things.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Musím říct, že bych si dala snad všechno . Od lívanců, přes avokádovou pomazánku až po ten salát s uzeným tofu :)

    OdpovědětVymazat
  35. Tak z toho jsem dostala hlad, hlavně to jídlo s těstovinami vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  36. Všechno vypadá krásně:)
    Avokádo jsem se odhodlala vyzkoušet minulý týden, dělala jsem guacamole a chutnalo mi:):)
    TRX bych chtela zkusit, doufám, že bych to napoprvé zvládla:D

    OdpovědětVymazat