středa 30. července 2014

Dřepovací výzva? Tak rovnou 1000x !

Možná jste si všimli té 30 denní, rádoby výzvy, která okupuje facebooky, instagramy i blogy.
Jde o to, že se postupně každý den dřepuje. Začíná se 50 a postupně se za ten měsíc dostanete k 250. Ale samozřejmě se každé 4 dny odpočívá, abyste se náhodou z té dřiny neunavili, žejo.
Ne, ne. Tohle opravdu není nic pro mě.
A předpokládám že ani pro ty z vás, co pravidelně sportují. Normálně. Ne nějaký přihlouplý....ehm...výzvy. S rozpisem, co si někdo vycucal z prstu.
Protože pár desítek dřepů jako výzva? VÝZVA? To jako vážně?
Opravdu někdo věří, že udělá pár dřepů denně a s jeho zadkem zázraky?
Tyhle výzvy jsou často kritizovány proto, že údajně jde o přetížení jedné svalové partie, tím jak se dělá neustále stále dokola.
Podle mě ale o žádné přetížení nejde. To si představuji trošku jinak, v trochu jiné náročnosti, než věnovat denně tři minuty dřepům, napsat na fejzbůček I SQUAT nebo třeba WORKOUT DONE, vyfotit si selfíčko ve sportovním tričku a jít se válet.
Já to kritizuju jen proto, že mi to přijde.....prostě srandovní.
Proti dřepům jako takovým ale samozřejmě nic nemám. Naopak. Je to ten nejzákladnější, a přesto nejúčinnější cvik.
Dřív jsem je moc nemusela, ale teď už mám ty klasické moc ráda. Od té doby co vím, že klasický dřep je pohodička, že existují mnohem hnusnější cviky. (ano, zase myslím vás, angličáci!).
Na trénincích, převážně TRX, kam chodím pravidelně několikrát do týdne vždycky nějaká ta stovka dřepů padne. Nejen těch klasických, ale hlavně taky s výskokem, na jedné noze, na jedné noze s výskokem, fuj, na bosu s výskokem....a to už je horší.
A když jsem nedávno u uječené Cassey z Blogilates na facebooku zahlédla (no jo, mám olajkovaný úplně všechno...) jako výzvu 1000 dřepů, řekla jsem si, že tohle už by výzvou mohlo být doopravdy.
A pustila se do toho.
I když ne hned.
Napřed jsem se vyděsila, že tisícovka zní děsivě.
Pak jsem se ujistila, že dneska ne, že každý den v týdnu dostaly nohy zabrat až až.
A další den jsem se vyděsila znovu, že tisícovka zní děsivě.
A několik dlouhých hodin se ujišťovala, že přeci ani dneska bych cvičit nemusela. Že odpočinkový den je přeci tak důležitý.
.....a pak už konečně oblékla kraťasy, růžovou spotovní podprsenku a tílko, na youtube si nachystala dostatečně dlouhý playlist písniček, napustila vodu do sklenice, na papírek si vypsala, jaké že dřepy se to vůbec postupně budou dělat, a pustila se do toho.
Princip je takový, že se dělá 10 různých variant dřepů, každá po stovce.
Na jednu stranu je to jednodušší, než kdyby se dělaly jen ty klasické, protože při každé další sérii dostanou zabrat trochu jiné svalové partie, a ty, které dostaly zabrat předtím si odpočinou. Na chviličku.
Ale na druhou stranu je to zase náročnější v tom, že takhle se postupně procvičí úplně všechny svaly, od zadku přes otravné vnitřní strany stehen až po lýtka, takže zabrat dostanou celé nohy.
Ale hlavně je to takhle rozdělené mnohem pestřejší, dobře to utíká.
No a taky se to lépe počítá. Protože kdybych měla počítat do tisícovky, zhruba v první desetině bych zapomněla, u jakého čísla že to jsem.
Prvních 100 dřepů jsou ty úplně klasické.
Nohy od sebe, zadek do úrovně kolen, jako když si sedáte na židli. Hlavně pozor na to, ať se u toho nijak nehrbíte a ať vám kolena nejdou přes špičky, to by pak nadělalo více škody než užitku.
Druhá stovka jsou úzké dřepy, čili nohy těsně k sobě, a opět zadek dolů, jako na židli. Nebo na záchod, jak chcete.
 Ve třetí stovce vás budou čekat dřepy s kopem dozadu, střídavě na jednu a druhou nohu, čili na každou 50.
Tady pozor na to, abyste se u toho nijak neprohýbali, ať vás pak nebolí záda.
Čtvrtá série je trochu podobná, s tím, že noha jde vždy do strany.
 Dalších 100 dřepů budou dřepy široké, nohy od sebe, špičky lehce do stran.
A po nich následuje série, kde dostanou zabrat i lýtka. Po každém dřepu půjdete na špičky.
 Sedmá stovka a žabí dřepy. Paty k sobě, kolena od sebe, a dřep. Nečekaně.
A jako osmá série přichází ten největší hnus. Dřepy na jedné noze, s tím že tu druhou si tak krkolomně poskládáte do tvaru číslice 4. Na každou nohu padesát.
Juhuu, už se blížíme ke konci! Předposlední cvik jsou široké dřepy s rukama za hlavou.
A jako poslední.......něco, z čeho radost mít nebudete. Ani já jsem neměla.
Rolling squats, čili něco, co snad ani neumím nějak popsat, aby to neznělo úplně pitomě. Dřep s kutálením se na zemi? Dřep s polovičním kotoulem vzad? No, radši si pusťte to video, kde Cassey všechny cviky ukazuje.

A jaké to bylo? Kupodivu mnohem lepší, než jsem čekala!
Stačilo 45 minut, jedna sklenice vody, pár písniček, a bylo hotovo. Ale triko by se dalo ždímat.
Prvních 100 dřepů bylo jak procházka růžovým sadem, až se mi hlavou honily silácký řeči jako "to nic není, klidně bych si mohla vzít do rukou činky a pořád by to byla pohodička". Stejně dobře jsem se cítila i s druhou stovkou, ale tady už mi začalo více docházet, kolik toho mám ještě před sebou, což nebylo moc pozitivní.
A třetí série? Dřepy a kopy dozadu? Hned s tou se objevila menší krize, začala jsem cítit stehna a bála se, jak dokončím ten zbytek. Tentokrát mi hlavou běžela slova spíše zbabělá, něco jako "stačilo by vlastně udělat jen 500, v týdnu jsem stejně cvičila hodně, takže nemusím...". Ale s dalším cvikem už to bylo zase lepší a široké dřepy byly vyloženě jako odpočinek.
Ale pořád jsem měla smrt v očích při pomyšlení na to, kolik toho mám před sebou.
Horší to bylo potom, co dostaly zabrat lýtka a pálit, ale nestihla jsem se ani pořádně politovat a už jsem šla na další stovku.
Nejhorší byly ty krkolomné dřepy na jedné noze, holá mokrá noha klouzala jak leklá ryba a nedala se tam pomalu ani udržet, takže jsem si na místo, kde se nohy dotýkaly dala kapesník a zase to šlo. (ano, vskutku elegantní řešení!). V rámci možností šlo.
A to kutálení se na závěr? Nekonečné. NEKONEČNĚ DLOUHÉ. Tady čas vůbec neutíkal, ale věděla jsem, že jsem u konce, což bylo povzbudivé.
Nohy jsem sice cítila, mokrá jsem byla jak starej dělník, ale že by se dostavila nějaká nezvladatelná bolest, to vůbec ne. Nohy mám na zátěž hodně zvyklé a taky dost svalnaté (ale ty svaly si chráním tůčkem, aby mi je nikdo nevykoukal, to je jasný!), takže na úplné dno jsem si nesáhla (i když...můj mučednický výraz mluvil za vše), ale jako výzva a zkouška vůle i výdrže je to ideální.
Samozřejmě jde o jednorázovou záležitost, vyzkoušet si že to jde, pro dobrý pocit.
Poplácat se po zádech, zatančit oslavný taneček, a tak. Ale na pravidelné cvičení to pochopitelně není, to byste se z toho počítání za chvíli zbláznili.
Ale pokud nejste na cvičení moc zvyklí a nejste si stoprocentně jisti, že děláte dřepy technicky správně, vykašlete se na to, ať si nějak neublížíte. Ještě byste si třeba vymkli kotlík a mohla bych za to já, že jsem vás navedla! :D

Tak, kdo jde do toho?
Nebo už jste zkoušeli? Co na to vaše nohy? A co dřepy, máte je rádi?
P.S. Pokud s cvičením začínáte a dá vám zabrat i nějaká ta přihlouplá 30 denní výzva, nenechte se mnou vůbec urazit. Tak jako tak fandím všem, co se rozhodnou začít se sportem, i kdyby jen pomaličku, po pár dřepech. Lepší takhle, než zůstat navěky línou prdelí.
P.S. 2 Opravdu jsem napsala tolik slov o něčem tak obyčejném, jako jsou dřepy?
P.S. 3 A cvičte. Cvičte a dřepujte. Ale nezapomínejte si taky pořádně užívat léto!

59 komentářů:

  1. 30 denní výzvu jsem nikdy nedělala, protože mi to opravdu přijde jako největší krávovina na světě, ale tohle je teda dobrej hardcore! :D Klaním se před tebou, že jsi to zvládla! Já snad ani nemám odhodlání to zkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jezis ta kocka na konci je bozi :D Se tady tomu normalne smeju nahlas;D Se naprosto bez muceni priznam, ze 1000 drepu bych teda nikdy neudelala, by mi ty nohy upadly...aspon bych je nemusela tahat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grumpy cat miluju!:D
      A to fakt není tak zlý, jak to číslo zní, kdyby to bylo 1000 stejných dřepů, co by byla jiná :D

      Vymazat
  3. To by chtělo nějakej skype/hangout/facetime, protože jak se znám, tak bych to v půlce chtěla vzdát, a takhle bych nemohla :D ale video si uložim a někdy donutim aspoň Martina, i když ten se svýma nohama jak giga prosciutto (takový ty v kuse :D) si u toho bude pískat nejspíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně na tebe dohlídnu! :D
      Proscuitto nohy mě pobavily :D Ale určitě by to pro něj byla velká nuda, když je zvyklej dřepovat se zátěží :D

      Vymazat
  4. Jedu podle jejího kalendáře a výzvu jsem udělala ( slava mně:D), ale teda je to druhý den a pořád mě bolí stehna:D

    OdpovědětVymazat
  5. Lol, ty obrázky mě zabíjí :D Pravdu máš, holka a hlavně umíš motivovat :) Časem to možná vyzkouším, momentálně si myslím, že i 500 dřepů by mi bohatě stačilo k tomu, abych druhý den spadla ze schodů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mě těší! :)
      A určitě by to šlo, není to tak zlý jak to zní :D

      Vymazat
  6. těm 30ti denním dřepovacím výzvám se taky vždycky dost směju :D
    na to video od Cassey jsem už koukala a docela uvažuju o tom, že bych to zkusila, i když teď přes prázdniny moje "cvičící morálka" docela upadá, tak nevím, jestli bych to zvládla :D radši začnu něčím trochu jednodušším, abych pak ze sebe nebyla zklamaná a naštvaná, jaká jsem lemra líná :D
    a Ty jsi ty dřepy, Markét, cvičila sama bez videa od Cassey?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však není kam spěchat, třeba jindy... :)

      A cvičila jsem to sama, napřed totiž zveřejnila to video, kde jen ukazovala ty varianty dřepů, s tím že každý si stejně počítá sám, a až později zveřejnila to, kde cvičí i ona, ale to spíš aby bylo vidět, že i jí to dalo zabrat :D

      Vymazat
  7. Ha, ha , ha, na začátku jsi mě nakrkla odsouzením 30denní výzvy, ale na konci jsi mě uchlácholila :-D Já jsem se do 30denní výzvy pustila, rovnou do dvou, břicho a zadek, ale to jen pro to, abych tělo nastartovala a připravila na pravidelný pohyb. Tím, jak se zátěž zvyšovala i tělo sílilo. Člověk si řekne, třicet dní, pche, ale mě to pomohlo. Momentálně cvičím 30 days shred s Jillien a jsem spokojená ;-)
    Jinak sláva ti za 1000 dřepů, někdy to zkusím, ale zatím na to, myslím, nemám...
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nee to já jsem se nechtěla nikoho dotknout, ještě že jsem to na závěr zachránila! :D

      Vymazat
    2. Taky jsem začala s 30 denní výzvou na zadek a pro začátek na nastartování to stačilo. Hlavně jsem si zvykla na ten režim, protože kdybych si sama cvičila a neměla tabulku, tak si řeknu cvičila jsem včera, dneska vynechám a už by to jelo... :D

      Vymazat
  8. Paradny clanok :D Priklad o tom, ze aj o drepoch dokazes pisat s humorom a nadsazkou :D Zeby som do toho isla?! :)

    OdpovědětVymazat
  9. tohle by mě ani nenapadlo zkoušet :D není nad dřep s pořádnou činkou za hlavou nebo čelní dřepíky, bulharské, goblety, ale ani bez závaží (s výskokem, na power platu) nejsou k zahození pro zpestření tréninku.
    Přiznám se, že bych do 1000 dřepů asi nešla, máš můj obdiv !:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřepy se zátěží jsou úplně jinej level, tohle by oproti tomu bylo úplný leháro :D

      Vymazat
  10. Tleskám! Já dřív dřepy moc nemusela, ale od té doby, co jsem je začala dělat se zátěží, jsem si je nějak oblíbila. :)) Nicméně tisícovka zní opravdu děsivě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zní, ale nakonec to tak děsivý není.....se zátěží by bylo :DD

      Vymazat
  11. Skúšala som v pondelok a na prekvapenie som to zvládla. Dokonca som si pre dobrý pocit urobila 1010 :D Bolo to úplne v pohode, aj keď som si myslela, že neurobím ani prvú stovku. Teraz sa cítim ako silná žena :D ...ale zajtra sa asi vrátim do reality, keď budem na tréningu drepovať so záťažou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Že to není nakonec tak zlý, jako to zní? :D

      Vymazat
  12. Hned jak jsi to video sdílela na facebooku, tak jsem ho aktivně uložila, ale s tím, jak denně chodím cvičit se mi to do rozvhu nechce vlézt. No bez výmluv...o víkendu jdu na to! Strašně mě to láká narozdíl od těch trapných výzev, čili tvůj názor naprosto sdílím :-D Nejvíc mě baví ty fotky před a po :-D Nevěříííím! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se to normálně právě taky nevešlo, ale skončila mi (moje milovaná:D) neomezená permanentka a novou si koupím až za 10 dní po dovolené, a když jsem se rozhodovala jestli si pro jednou zacvičit doma nebo obětovat stovku za jeden vstup, padla volba na tohle :D

      Vymazat
  13. Ja ti sem pisu takový sloh a ono se to neodesle? Prosim? :-D

    No každopádně.
    Drepy miluju. V každým tréninku alespoň par drepicku udělám. I věci ze země zvedam ze drepu! (Ne, nenosim sukně :D )
    Ta výzva je dobra pro začátečníky, jakoze aspoň něco. Ja to mela jako tresinku na dortu po Jillian, nicméně nohy uz na nějakou tu zátěž zvyklou nebolely vůbec. Možná kdybych si na záda hodila třeba krávu :-D

    Tech 1000 vypadá dobře, ale ja uz se proste nedokopu k cvičení doma ani kdyby me mlatili :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez dřepíčků by to nešlo! No....i já tak zvedám věci....jen je problém, že ty sukně nosím a občas zapomenu :DD

      Dej si to ve fitku! Hezky s papírkem s rozpisem! :D Někdy....až tam nebudou čumilové, aby se nedivili co je to za šaškárnu :D

      Vymazat
  14. Dala jsem jich 600 s těmi slovy přesně jako ty, že jsem cvičila hodně pres tyden :-) takze smekám, že ty jsi to zvládla ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! I 600 je super, mám pochopení, taky se mi po té polovině nechtělo :D

      Vymazat
  15. nenávidim dřepy, ale zítra to teda zkusim :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já osobně na výzvy nejsem, ale je to věc každého a věřím, že to není zas tak špatná věc:)
    Podle Cassey jsem dřív cvičila, její videa jsou super a rychle to zabírá. Strašně ráda od ní mám 8 minute ABS, nezabere to skoro žádný čas a je to fakt účinný a nenáročný :))

    OdpovědětVymazat
  17. Když jsem viděla ty výzvy typu první den 50 a pak každej den o 5 víc, tak jsem si říkala, že je to blbost, ale tahle výzva ta vypadá líp :) - ale teda nevím, jestli mě láká :D
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Priznam se,ze tohle video od Cassey me nechalo naprosto chladnou... Ja mam rada sport, u ktereho se bavim...a tohle by me teda hroooooozne nebavilo, i kdyz je to pokazde s nejakou obmenou. Celkove se vsem temhle "vyzvam" vyhybam :) Ale verim, ze zrovna tahle varianta byla poradny zahul,takze klobouk dolu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, sport který nebaví je k ničemu:) Taky dávám přednost jinému cvičení, ale jako jednorázová záležitost pro zpestření mě to bavilo :)

      Vymazat
  19. Jééé, tuhle výzvu jsem si odcvičila včera :) Máš můj obdiv, já jich dala jen 974 :)) Ze začátku jsem si říkala to samé co ty, jaká to není pohodička a že to zvládnu jako nic :D No, ke konci už jsem měla co dělat a po odcvičení se mi slušně klepaly nohy :D Dnes jsem vážně hoooodně litovala toho, že bydlím až nahoře v domě bez výtahu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee tak to už zbývalo jen maličko! Ale chápu to, to poslední bylo nejhorší, až se mi točila hlava :D

      Vymazat
  20. Zajímavé, líbí se mi ty různé druhy dřepů, ale výzva asi nic pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  21. Markétko to je skvělý článek :)). Já jsem cvičila až podle toho druhého videa Cassie, sama bych se totiž do toho nedonutila :D Potřebuju mít někoho, kdo mi "předcvičuje" :D. A ten tvůj text k tomu bych mohla okopírovat. První stovka taková pohoda, okolo těch 300 cože? Kolik ještě? To nedám, nestačilo by 500? A při poslední stovce mě už jen pohánělo to, že už to budu mít za sebou :D To bylo radosti na konci cvičení :D. Ale můžu říct že je to už 3. den (cvičila jsem v pondělí) a nohy bolí čím dál víc :D. Gratuluji, že jsi to taky zvládla :)) Hezký den přeji, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Ivi! A jsem ráda, že jsem takhle nemyslela sama :D Já jsem jela další den do Prahy, kde jsme celý den s přítelem chodili po městě, tak jsem to taky docela cítila :D

      Vymazat
  22. videa od Cassey málokdy vydržím do konce (protože extrémně ''sluníčkoví'' lidé mi dokáží zkazit náladu po zbytek dne :D), ale odebírám ji na youtube a po přečtení názvu videa jsem vyvalila oči :D video jsem nepouštěla, myslela jsem, že by to musí být každého smrt... je pravda, že při cvičení se udělá klidně několik stovek dřepů a člověk si to ani neuvědomí, ale tisíckrát stejný cvik? Uff. Po přečtení tvého článku mi to přijde celkově lidštější a přijatelnější :D

    Pamatuju, že jsem podle vzoru Cassey dělala výzvu 1 burpee, 1 kettlebell swing a tak dále do deseti a pak odpočítávání dolů. A cítila jsem se přesně, jak popisuješ, nejhorší bylo, když mi ruce začaly klouzat po podlaze :D Jak nad tím tak přemýšlím, tisíc burpees... to by byla k*rva výzva :D

    A co se měsíčních výzev týče... pro někoho, kdo nedělá celý život nic asi i těch 50 dřepů najednou bude dost, ale podle mě je cílem spíš se donutit něco dělat... vždyť i takový 30 day shred je taky jen osmnáctiminutová rozcvička a kolik lidí o tom mluví pomalu jako o zbrani hromadného ničení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tisíckrát stejný dřep by byl ještě větší výzva, pravda....popřemýšlím o tom! :D ehm....nebo radši ne..:D
      Burpees jsou největší hnus, na tréninku vždycky děláme tu verzi jak se lehne břichem až na zem, a vždycky tam s sebou mrskám jak leklá ryba :D

      A pro začátečníky to fajn určitě je, pokud do toho někdo jde s myšlenkou že takhle pomalu začne a postupně bude přidávat, a ne s tím, že za měsíc bude mít super sexy zadek :D

      Vymazat
  23. Tisíckrát stejný dřep by byl ještě větší výzva, pravda....popřemýšlím o tom! :D ehm....nebo radši ne..:D
    Burpees jsou největší hnus, na tréninku vždycky děláme tu verzi jak se lehne břichem až na zem, a vždycky tam s sebou mrskám jak leklá ryba :D

    A pro začátečníky to fajn určitě je, pokud do toho někdo jde s myšlenkou že takhle pomalu začne a postupně bude přidávat, a ne s tím, že za měsíc bude mít super sexy zadek :D

    OdpovědětVymazat
  24. Já to zkoušela hned ten den co tam dala video, nakonec jsem jich udělala 700, což mě překvapilo, protože jsem měsíc necvičila (za to bych si nejraději nakopala zadek). A nohy mě teda dva dny potom pekelně bolely, ale jsem ráda, tohle mi chybělo. No tak to zkusím za týden znova a uvidímě jestli jich udělám 1000 :)

    OdpovědětVymazat
  25. Zítra začnu! Bude prvního, aspoň se to bude dobře pamatovat :)

    OdpovědětVymazat
  26. Dřepy miluju ♥ Proto jsem se do toho hned ten večer, kdy jsem výzvu zahlédla na facebooku, pustila :D Ano, taky mám všechno olajkovené :D Osmička byla fakt nejhorší a chápu tvoje inteligentní řešení, já jsem na to šla rovnou s ručníkem :D A mokrá jsem byla teda parádně :D Cassey mi dala dobře zabrat...
    A ohledně těch dřepovacích a jiných výzvách s tebou souhlasim. Moc je nemusím, radši si pustím video na youtube nebo si jdu zaběhat a dám nohám pořádně zabrat, než jen takovéhle šimrání :D Pro začátečníky to může být dobrá motivace, ale pro nás pokročilé neskutečná otrava :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pro někoho, kdo se sportu věnuje, je to prkotina, ale pro někoho, jako jsem já, naprostý neznaboh tohoto sportu, je to až až bych řekla. Chci cvičit, abych shodila na váze (protože mám opravdu velký problém s nadváhou) a abych pak svou váhu udržela, nemám absolutně žádnou fizičku, takže pro mne i ta facebooková výzva je opravdovou výzvou...

      Vymazat
  27. Zkoušela jsem. Cassey mám hodně ráda, takže každé její video odcvičím jako povinnost. U téhle výzvy jsem si nebyla tak jistá, protože necvičím moc dlouho a nějak extra se nepředřu. Ale kupodivu jsem to zvládla celkem na pohodu (ačkoliv ty dřepy do čtyřky byly šílený, na těch zpocených nohách to nešlo, kapesník mě nenapadl a převlékat do legín se mi nechtělo), i když nohy cítím ještě dneska. :D
    Jinak ty klasické dřepovací výzvy přijdou směšné i mně jako stále relativní začátečnici a přišly mi směšné i před 3/4 rokem, když jsem cvičit začínala téměř z nuly.

    OdpovědětVymazat
  28. Jako při dřepech umírám, ačkoli je dělám tak jak se má, tak moje kolena to prostě nevydrží, stačí mi jich 100 ! :D u 1000 bych musela jít na totální endoprotézu kolen! :D

    OdpovědětVymazat
  29. jé to jsem cvičila v pondělí a ještě včera byl na mě při chůzi zajímavý pohled. A mokrá jsem byla stejně :-D

    OdpovědětVymazat
  30. Taky jsem zkoušela, ale v polovině první stovky jsem nadávala, po těch na jedné noze už jsem machrovala, ovšem u posledních mi opět spadl hřebínek :D Ke klasickýmu cvičení to bylo fajn zpestření a jako odměnu jsem si dala oreo Questbar-ku, takže ještě lepší! :D

    OdpovědětVymazat
  31. Tuhle výzvu jsem zdolala přčdevčírem! SO proud of myself. Bála jsem se trochu o kolena ale celých 900 dřepů o sobě nedaly znát... Zato ty roll upsy.. Jauva... To mě kolena trochu chytly no.
    A teď sem úspěšně dva dny namožená jak blázen, včera jsem si dala ještě výstup na Petřín a konečná...:D Nejsem si jistá kdy budu schopná jít běhat :D
    www.best-sweet.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Juhuuu to je úžasný článek:D Zhltla jsem ho během chvilky:D asi si tu vázvu taky vyzkouším:) ty nromální 30ti denní, kde se dělá stále jeden cvik a přidává se naprosto nesnáším a jsou podle mě fakt k ničemu (hlavně když si ty lidi po tom měsíci zase začnou válet šunky, ale myslej si, jak jsou super fit po 30ti dnech, kdy trošku procvičili jeden sval:D) Ale tohle by mholo být zajímavé:D A opravdu těžké na výdrž a odhodlání:D

    OdpovědětVymazat
  33. Tak jsem to včera zkusila s vidinou toho, že to bude skutečně výzva, ale zvládla jsem to levou zadní a nic mě nebolí..no asi to chce něco víc :D škoda..kdybys znala nějakou těžší (bez nutnosti posilovny), dej prosím vědět;)

    OdpovědětVymazat
  34. Výzva?! Spíš sebevražda :), ale krááásnáá!!
    ^ ^ WORKOUT DONE ^ ^ :D

    OdpovědětVymazat
  35. Tohle video na mě vyskakovalo pokaždé,když jsem s Cassey civičla nějaké video na nohy. Pořád jsem přemýšlela, jestli to zkusit nebo ne, ale jak to tak vidím, asi to zítra zkusím pokořit :D

    OdpovědětVymazat
  36. Děkuju, konečně nějaká rozumnější výzva než ta, nad kterou se stejně jako ty trochu ošklíbám a nechápu, jak si někdo myslí, že z pár desítek dřepů denně bude mít nejhezčí zadek na světě. No ale abych se přiznala, tak zas na 1000 dřepů si zatím netroufám :D Tak před rokem jsem dělala kolem 1200 dřepů týdně, po letním ježdění na kole jsem v říjnu začala nohy pořádně cvičit i v posilovně, ale tohle si asi schovám na nějaký lepší a svalnatější časy :D Každopádně dřepy mám ráda, momentálně teda hlavně v posilovně s činkou :) Akorát mám vždycky pocit, že na mě přitom všichni zíraj :D

    OdpovědětVymazat
  37. Dřepy jako doplňující cvik provádím už pět let. Sport dělám jen rekreačně - turistiku. Nebudu se rozepisovat o rozcvičování, to je nutnost. Také začátečník udělá více dřepů, když je nedělá rychle za sebou. Počet závisí nejen na celkové kondici i na rychlosti jakou daný cvik provádíme (např. počet dřepů za minutu). Zkuste si dát jeden dřep za čtyři vteřiny, i začátečník jich v pohodě udělá 100 bez zastavení. Ale udělat 100 kvalitních dřepů rychlostí dva za vteřinu (bez přerušení), to už je náročnější. Nejsem žádný extra sportovec, ale dostal jsem se na 80 dřepů v 8 sériích. A každou novou sérii začínám po pěti minutách (v čase pěti minut je 80 dřepů i odpočinek, pauzy neprotahuji). Vypadá to jako nic moc výkon, ale zkuste si to dát, třeba i v menším počtu a uvidíte. Důležité je nepřetahovat přestávky. Zajímavý cvik na procvičení nohou.

    OdpovědětVymazat
  38. Kdyz cvicim podle Cassey mam pocit ze mi dala zabrat jen na nohy/zadek, at si pustim jakekoliv video. pro me je to takova "leg day cvicitelka" :D

    OdpovědětVymazat
  39. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat